سازه های مرتفع

توسط1
1705
سازه های مرتفع

یکی از اصلی ترین سازه های بتنی که استفاده از کوپلر در آنها موجب صرفه جویی های شگفت انگیز می گردد، سازه های مرتفع است.اصول مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله به معنی اصلاح سازه موجود جهت افزایش توان باربری آن در برابر انواع بارهای وارده می باشد. مقاوم سازی لرزه ای به معنی افزایش مقاوم سازی ساختمان نسبت به حرکت زمین، شتاب و نیروی وارده به سازه و گسیختگی خاک به علت زلزله می باشد. با شناخت بهتر عملکرد سازه ها و اصول مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله و بررسی ضعف و کاستی آنها بر اساس زلزله های اخیر در نزدیکی مناطق شهری، نیاز به مقاوم سازی بیش از پیش ملموس شده است. به عنوان مثال زلزله سال ۱۳۷۳ شمسی در نورتریج ( ۱۹۹۴ Northridge earthquake ) ناکارآمدی ( تردی یا brittleness ) برخی از انواع اتصالات فولادی را روشن ساخت.

گروه صنعتی ایران کوپلر عملیات کوپلینگ بسیاری از سازه های مرتفع را در سطح کشور انجام داده است. لذا از آن پس استفاده از چنان اتصال هایی دارای محدودیت شده است. بنابراین با توجه به اصلاح و ارتقای استانداردهای لرزه ای، تطبیق شرایط ساخت ساختمان های موجود با آیین نامه های جدید امری ضروری بوده و نیاز به مقاوم سازی لرزه ای را مبرم می سازد. به علاوه، عواملی همچون کیفیت ساخت پایین، مشکلات و نواقص اجرایی، ضعف طراحی اولیه، آسیب های وارده به سازه، تغییر کاربری سازه، افزایش طبقات، تغییر معماری و… می توانند تهدیدی برای باربری لرزه ای سازه محسوب شده و لزوم مقاوم سازی را بر حسب شرایط ایجاب نمایند. برای حل مشکل افزایش مقاومت لرزه‌خیزی محصولات ایران کوپلر راه حلی برای مشکلتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین با توجه به استفاده از چندین نوع آرماتور در سازه های مرتفع، ازوصله های مکانیکی تبدیلی جهت کاهش هزینه ها و افزایش استحکام سازه به ویژه در برابر زلزله میتوان بهره برد. وصله های تبدیلی را نیز می‌توانید از گروه صنعتی ما با بهترین کیفیت و با گارانتی مادام العمر تهیه کنید. 
جهان اصالت را می ستاید، گارانتی مادام العمر ما از اصالت ماست.

سازه های مرتفع استفاده از کوپلر

به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهیم کرد

ایران کوپلر، ضرورتی هوشمند      گروه صنعتی ایران کوپلر

به زودی مطالب بیشتری رد در این باره منتشر خواهیم کرد. 

انتقال به گوگل

1 دیدگاه
نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام شما:*

وبسایت:

دیدگاه شما